Kategorie

Najnowsze

Galę innnowacyjny nauczyciel w nowoczesne systemy audiowizualne wyposaża firma z Warszawy

Z okazji jubileuszu Innowacyjnej Szkoły, która odbędzie na Zamku Królewskim w Warszawie, przygotowaliśmy specjalne fotoksiążki


Dodany przez Joanna Bogusz | 2018/06/14

Klient nasz pan




W dzisiejszych czasach, w dobie portali społecznościowych i stron do zakupu przez internet poddajemy ocenie niemalże wszystko.

Wystawiamy gwiazdki w kilku stopniowej skali ocen za jedzenie w restauracji, atmosferę w pubie, przebieg transakcji dokonywanej przez internet czy jakość nauczania w szkole językowej. 
Dzielimy się swoją oceną, bo wiemy, że może być przydatna innym, bo mamy potrzebę skrytykowania bądź polecenia najróżniejszych miejsc czy wreszcie, bo wiemy, że przedsiębiorcy prowadzący te miejsca szanują zdanie swoich klientów. Wygląda na to, że przedsiębiorcy wreszcie rozumieją to znane powiedzenie, że klient, w przenośni, jest jego panem. Nic więc dziwnego, że coraz częściej działy marketingowe firm posługują się narzędziami takimi jak badania marketingowe, czyli badanie satysfakcji klienta. 

Przypomnijcie sobie ile razy po załatwianiu spraw u swojego operatora telefonicznego otrzymywaliście telefon z marketingu, by ocenić jakość obsługi? Ile razy w marketach natknęliście się na pulpit do oceny zadowolenia z obsługi w sklepie? Ile razy odpowiadaliście na ulicy na pytania ankieterów o konkretne produkty lub usługi? 

No właśnie, to wszystko środki do tego, by przeprowadzić badania marketingowe. Mnogość takich badań pokazuje, że głos konsumenta ma znaczenie, zwłaszcza w czasach kiedy nie trudno o czarny PR. Stąd też spotykane na każdym kroku badanie satysfakcji klienta. Jego wyniki pozwalają firmom ocieplić swój wizerunek, naprawić to co w relacji z klientem nie działa i niejednokrornie wystąpić do konsumenta z czymś ekstra. Takie działania mają później przełożyć się na wyniki sprzedaży.
Więcej informacji znajdziesz na stronie: http://www.smartcheck.pl

Zdjęcia naszego reportera


badania
marketing
klient
satysfakcja